|
AnimePlanet Forums Αρχική σελίδα Games Top 10 |
powerboy |
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 18, 2004 8:35 pm |
|
|
:: ANiME.DeViL ::
Συμμετέχει από: 01 Μάρ 04
Δημοσιεύσεις: 1351
Τόπος: Ρόδος Τώρα Βλέπω: Hayate No Gotoku, Ichigo Mashimaro, Seto No Hanayome |
Ορίστε το δικό μου ΤΟΠ-10, μαζί με μια αιτιολογία γιατί το έβαλα εκεί:
- Chrono Trigger: Το μοναδικό ίσως παιχνίδι το οποίο έχω παίξει κυριολεκτικά ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ (δηλαδή αγνοώντας ευτελή πράγματα όπως τροφή, σπουδές, κοινωνική ζωή, φυσικές ανάγκες κτλ). Το παιχνίδια αυτό θεωρείται απο τα καλύτερα RPG όλων των εποχών και όχι άδικα. Καταπληκτικό σύστημα μάχης με συνδιαστικές κινήσεις, ταξίδια στον χρόνο, πανέξυπνοι γρίφοι, άριστα αναπτυγμένοι χαρακτήρες (σε σχέδια Toriyama παρακαλώ)... Λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν πόσο καλό είναι αυτό το παιχνίδι.
- Sonic The Hedgehog: Ο πρώτος μου μισθός έγινε ένα Mega Drive και ο λόγος ήταν αυτό το παιχνίδι. Καταπληκτικά γραφικά, υπέροχος ήχος και απίστευτα ΓΡΗΓΟΡΗ δράση το καθιστούν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών.
- Legend of Zelda-Ocarina of Time: Το πρώτο Zelda το οποίο έκανε το άλμα στις τρείς διαστάσεις είναι μια καταπληκτική επική περιπέτεια άριστα αναπτυγμένη. Θα παιδευτείς πολύ να βρείς όλα τα μυστικά του. Το φινάλε του (την τελική μάχη, όχι μόνο το Ending Sequence) το θεωρώ από τα καλύτερα όλων των εποχών.
- Megaman Zero 2: Είμαι μεγάλος Fan της σειράς Megaman. Το τελευταίο παιχνίδι της σειράς για Gameboy Advance συνδιάζει υπέροχα γραφικά με ξέφρενη δράση. Είναι αρκετά δύσκολο, αλλά σε ανταμείβει πλουσιοπάροχα όταν το μάθεις.
- Megaman Battle Network: Μια ενδιαφέρουσα μίξη στοιχείων δράσης και RPG, το παιχνίδι αυτό διαθέτει ένα αρκετά ενδιαφέρον σύστημα μάχης, αρκετή αναζήτηση και πολλά μυστικά.
- Super Metroid: Από τα καλύτερα παιχνίδια δράσης με αρκετή αναζήτηση και μυστικά.
- Terranigma: Ένα RPG αρκετά διαφορετικό από τα άλλα με αρκετά στοιχεία δράσης, έναν αρκετά ενδιαφέρον κεντρικό ήρωα και ένα πολύ πρωτότυπο κοσμογονικό σενάριο.
- Shining Force: Ένα παιχνίδι ρόλων στρατηγικής το οποίο καταφέρνει να συνδιάζει αρκετά στοιχεία από άλλα παιχνίδια ρόλων δημιουργώντας ένα αρκετά εθιστικό αποτέλεσμα.
- Phantasy Star 4: Κανείς δεν έχει αναφέρει το καλύτερο παχνίδι ρόλων για Mega Drive και αυτό με εκπλήσει! Σενάριο επιστημονικής φαντασίας, αρκετά καλές Manga Cutscenes, και ένα Macro-System που σας λύνει πραγματικά τα χέρια!
- Earthworm Jim: Ένα παιχνίδι με πολύ γέλιο το οποίο ξεχυλήζει από πρωτοτυπία. Η μάχη με τον Bob, το διαβολικό χρυσόψαρο, στέκει στο μυαλό μου ώς μια από τις καλύτερες όλων των εποχών.
|
_________________
Θέλετε να δείτε την κορούλα μου; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Char Aznable |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2004 10:25 am |
|
|
:: FeaRLeSS ::
Συμμετέχει από: 13 Ιαν 04
Δημοσιεύσεις: 220
Τόπος: Athina Τώρα Βλέπω: Space Runaway Ideon, Hokuto no Ken,Turn A Gundam, Gundam Seed Destiny,Legend of Galactic Heroes,... |
Παράθεση: Phantasy Star 4: Κανείς δεν έχει αναφέρει το καλύτερο παχνίδι ρόλων για Mega Drive και αυτό με εκπλήσει!
Filtate Powerboy to exo valei ego sto Top10 mou kai malista stin idia thesi (9) . Malista to eixa paiksei prin apo polla xronia sto Mega Drive (kopia apo to Hong Kong kavatzomeni apo enan filo mou, den thimamai na to eixa petixei original se kapoio magazi stin Athina) |
_________________ "An ordinary man has the tendency to say "there is this man I know..." whenever he has the chance."
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
vamp |
Δημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 20, 2004 7:11 pm |
|
|
:: HooKeD ::
Συμμετέχει από: 09 Απρ 04
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Outer Heaven Τώρα Βλέπω: The Full Moon |
1)Metal Gear 1
2)Metal Gear 2
3)Devil May Cry
4)Grand Theft Auto Vice City
5)Final Fantasy X
6)Driv3r
7)Grand Turismo 3
8)Final Fantasy VIII
9)Techu Wrath Of Heaven
10)Need For Speed Underground |
_________________ I'm becoming less human...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
metal_lion |
Δημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 27, 2004 10:04 am |
|
|
:: KNoWeR ::
Συμμετέχει από: 27 Απρ 04
Δημοσιεύσεις: 87
Τόπος: japan |
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
mou eir8e 10-Tomb raider 123456 |
_________________ static-x |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
maiku |
Δημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 27, 2004 1:31 pm |
|
|
:: ANiME.oNe ::
Συμμετέχει από: 01 Απρ 04
Δημοσιεύσεις: 777
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
metal_lion |
Δημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 27, 2004 4:17 pm |
|
|
:: KNoWeR ::
Συμμετέχει από: 27 Απρ 04
Δημοσιεύσεις: 87
Τόπος: japan |
1-Tomb raider 4
2-Tomd raider 5
3-fifa 2003
4-metai of honor(den kserw an einai sosto to grpsimo )
5-swat3
6-zone66 (poli palio paixnidi tou 80)
7-monopoli
8-diabolo2
9--
10- |
_________________ static-x |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
HIDEO |
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 01, 2004 12:21 am |
|
|
:: oBSeRVeR ::
Συμμετέχει από: 06 Απρ 04
Δημοσιεύσεις: 50
Τόπος: Greece Τώρα Βλέπω: Kenshin |
1 RESIDENT EVIL 2 SILENT HILL 3 DINO CRISIS 4 METAL GEAR 5 PARASITE EVE 6 TEKKEN TAG 7 MORTAL KOMBAT 8 VIRTUA STRIKER3 9 ISS PRO 10 HALO |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Xristman |
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 20, 2004 12:05 am |
|
|
:: oBSeRVeR ::
Συμμετέχει από: 13 Ιούν 04
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: Salonica |
Etse:
1)Counter-Strike
2)Warcraft3 rOc+TfT
3)Starcraft + Starcraft exp
4)Legacy of kain: Defiance
5)Legacy of kain: Blood Omen
6)Ta command and conquer(ola )
7)Ta age of empires kai age of mythology
Kai apo console:
8)FFviii
9)FFx
10)Soul Calibur 2
Auta |
_________________ Better King in Hell
Than Slave in Heaven |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
GEORGETHEBEAST |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 30, 2004 7:32 pm |
|
|
:: oBSeRVeR ::
Συμμετέχει από: 15 Φεβ 04
Δημοσιεύσεις: 79
Τόπος: loutsa!!!!!11 Τώρα Βλέπω: six feet under:) naruto kai hellsing |
loipon
1)silent hill 2
2)unreal
3)unduing
4)project zero
5)zelda:ocarina of time(as einai kala ta emulation pou to epeja!!!!!!!!!1)
6)final fantasy viii
7)doom
8)ultimaviiii
9)tomb raider 3
10)pandemonium 2 |
_________________ welcome to silent hill |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
D3adly_Bl3ssing |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 01, 2004 1:07 pm |
|
|
:: r00k ::
Συμμετέχει από: 28 Ιούν 04
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: Athens-Helsinki Τώρα Βλέπω: Ton eayto mu na me kitazei-thavmazei(Kathrefth kathreftaki mu...) |
1)Might&Magic 6:The Mandate Of Heaven
Korifeo Gameplay(Iparxoun kaliteres maxes arage se CRPG?Xlwmo...)
2)Birthright
Korifeo RPG/Adventure/Strategy vasismeno sto omotitlo AD&D CS(xalara ena apo ta korifea stw xwro tou)---http://www.birthright.net/ an endiaferetai kaneis
3)Hereos Of Might&Magic 3(John Van Caneghem htan{??}aytos)
4)Anvil Of Dawn
Apla theila...
5)CM3
To adiafilonikhto Favori...dithiramvikes kritikes,to pleon laoprovlhto manager!
6)Gothic 2
Oxi den eimai opados twn CRPGs...
7)Ola ta adventure Games ths Sieeeerrraaa(OLA:p)
kai 2 MMORPG gia to telos
8)Dark Age of Camelot
9)Asherons' Call
Kai teyelyteo ayto pu tha kikloforisei(???)apo Japonezo Mentora tu eidous(psem psem)kai fisika tha exw grapsei to senario,Snairf [/i] |
_________________ Life Does Not Exist
Memory is nothing more than photographs
A looking glass to see just where you've been there for...
Realize your insignificance to the universe
And to Infinity! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Asgorath |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 05, 2004 2:43 am |
|
|
:: oBSeRVeR ::
Συμμετέχει από: 29 Δεκ 03
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Alexandroupoli/Greece |
Eine polla auta pou mou aresoun alla.... anyway here is my top 10:
1) Final Fantasy 7
2) Baldurs gate 2 + Throne of Bhaal
3) Legend of Zelda: ocarina of time
4) Warcraft 3 + Frozen throne
5) Icewind dale 2
6) Soulcalibrur 2
7) Resident Evil (game cube)
8 Parasite Eve
9) Suikoden 2
10) Neverwinter Nights + ola ta Expansion. |
_________________
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Firia |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 05, 2004 2:56 am |
|
|
:: ANiME.FaN ::
Συμμετέχει από: 11 Ιούν 04
Δημοσιεύσεις: 394
Τόπος: -Banlist- :P |
lipon
1:crono triger
2:lunar 2
3:Baldurs gate 2
4diablo 2 ex.
5:Need For Speed Underground
6:halo
7:Legend of dragoon
8:harvest moon
9:Alundra
10:one pice grand battle 1-2 |
_________________
Nick Rest in peace .Magma 2002-2006
Only God can Judge me
!Reckless! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Seventh Son |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 05, 2004 2:33 pm |
|
|
:: LeaRNeR ::
Συμμετέχει από: 13 Μάρ 04
Δημοσιεύσεις: 38
Τόπος: Ηράκλειο Τώρα Βλέπω: one piece, Naruto, Bleach |
1)Vampires the masquerade:Redemption
2)Half-Life (να δούμε το 2 πότε θα βγει επιτέλους)
3)Resident Evil2
4)Starcraft
5)Red Alert2
6)Unreal&Unreal tournament
7)Gothic2
8)Need for Speed Underground
9)Doom2:Hell on Earth
10)Blood 2 |
_________________ Through arching moonbeams of light we glide
in bending shadows of warm starlight
Angels of colors light the night as they fly
transcending into the electric sky |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
phoenix_fire |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 12, 2004 1:02 am |
|
|
:: LeaRNeR ::
Συμμετέχει από: 18 Μάρ 04
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: 40.80°N~22.05°E Τώρα Βλέπω: Tsubasa, Futakoi Alternative, Speed Grapher, Aquarion k.a. |
diskoleytika ligo alla here is my top-10 list
1. Final Fantasy VII (poio allo??)
2. Silent Hill 1,2,3(k ta tria giati einai san ena, logo sinexeias)
3. Tomb Raider (the original)
4. Legend of Zelda:LA
5. Grandia (theiko)
6. Wild Arms
7. Dark Chronicle
8. Alundra
9. Final Fantasy IX (pio agapimenos char o Vivi!)
10. Legend of Zelda:ALTTP
kai polla alla omws meta tha ginei top-40 list |
_________________
"How do you prove that we exist? Maybe we don't exist......" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
MasterV |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 22, 2004 12:15 pm |
|
|
:: LeaRNeR ::
Συμμετέχει από: 04 Μάϊ 04
Δημοσιεύσεις: 42
Τόπος: Realm of Shadow |
Random order
1:Zelda games
2:F-Zero series
3:FF VII
4:Phantasy Star Online
5:Metroid series
6:MGS (Twin Snakes στο GC και Solid στο GBC)
7:Soul Calibur2
8:Perfect Dark
9:Lylat Wars
10:Eternal Darkness |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|