|
AnimePlanet Forums Αρχική σελίδα ANiME Συζητήσεις Your Top 10 anime |
OpareFile |
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 14, 2009 11:06 pm |
|
|
:: r00k ::
Συμμετέχει από: 01 Μάϊ 08
Δημοσιεύσεις: 18
Τώρα Βλέπω: oti thelw |
Ενα κλασσικο θεμα
ΘΑ ηθελα να δω ποια ειναι τα δικα σας αγαπημενα anime ωστε να παρω και εγω καμια ιδεα για το ποια λεω να ξεκινησω αυτο το καλοκαιρι
το δικο μου top 10 ειναι
one piece (παντα)
slam dunk
death note
eyeshield21
gto
Hajime no Ippo
kenichi
gintama
bleach
naruto |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
YaNsE |
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 14, 2009 11:19 pm |
|
|
:: ANiME.DRuNK ::
Συμμετέχει από: 03 Δεκ 08
Δημοσιεύσεις: 457
Τόπος: Πάτρα. Τώρα Βλέπω: Νanatsuiro Drops ΚαΙ οΤι ΑλλΟ πΡοΛαΒαΙνΩ! |
1)Digimon Movie 2
2)Digimon Movie 3
3)Digimon Movie 4
3)Digimon Movie 1
4)Katekyo Hitman Reborn
5)School Days
6)Higurashi Naku Koro Ni
7)Kurokami The Animation
8)Suzumiya Haruhi
9)Denno Coil
10)Soul Eater
Kαι πολλά άλλα! Προς το παρόν αυτά A ναι και το τρομερό FLCL. |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την YaNsE στις Κυρ Ιούν 14, 2009 11:34 pm, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
vazelos3 |
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 14, 2009 11:33 pm |
|
|
:: ANiME.DRuNK ::
Συμμετέχει από: 07 Δεκ 07
Δημοσιεύσεις: 467
Τόπος: Athens/Patra Τώρα Βλέπω: One piece, Fairy tail, Beelzebub, ao no excorsist k.a... |
Arxika na sou po oti pisteuo pos seires kai tainies prepei na bainoun se diaforetika top10
Seires:.......................................................Tainies/OVA:
neon genesis evangelion...............................Ghost in the shell
tengen toppa gurren lagann...........................Grave of the fireflies
casshern SINS..............................................Akira
monster.......................................................Goldenboy
Code Geass..................................................Hellsing Ultimate
Blassreiter....................................................Hoshi no koe
Fullmetal Alchemist........................................Jin-roh the wolfs brigade
Death note....................................................Samurai X
xxxHoLiC.......................................................The vision of escaflowne
Kenshin.........................................................Sword of the stranger
Auta mou erxontai proxeira sto mialo... |
_________________
SPIN ON!
One Piece spoiler!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
papp0us |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 1:19 am |
|
|
:: LeaRNeR ::
Συμμετέχει από: 10 Αύγ 08
Δημοσιεύσεις: 21
|
GTO
Kenichi
Clannad/Clannad After Story
True Tears
Tale Of Memories
Toradora
Zero No Tsukaima
Full Metal Panic
Saikano
Black Lagoon
μετα τα 3 πρώτα τα άλλα δεν έχουν σειρά |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
XxWhiteDragonxX |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 8:18 am |
|
|
:: PoSSeSeD.SeRiouSLy ::
Συμμετέχει από: 15 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 322
Τόπος: My world Τώρα Βλέπω: Βαριέμαι να τα γράψω -_- άσε που δε θα χωρέσουν 8D |
1)Aoki Densetsu Shoot
2)Katekyo Hitman Reborn(το μάνγκα είναι φυσικό καλύτερα, πολύ censhorsip)
3)Peace Maker Kurogane
4)Beck Mongolian Chop Squad
5)Prince Of Tennis
6)NHK ni Youkoso
7)Full Metal Alchemist
8)Gintama
9)Kaiji
10) Yugioh Digital Monsters (lol)
αν ήταν για το top 10 manga, θα δυσκολευόμουν xD yup το aoki πάντα στη πρώτη θέση
αυτό είναι το top 10, yup, αν και θα μπορούσαν να είναι και άλλα xD |
_________________
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
XxKaiserxX |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 8:38 am |
|
|
:: ANiME.CRaZy ::
Συμμετέχει από: 28 Ιαν 08
Δημοσιεύσεις: 509
Τόπος: Θεσ/νικη Τώρα Βλέπω: Το πέραν |
1. Katekyoushi Hitman Reborn\ Aoki Densetsu Shoot (Δε τα διαχωρίζω)
2. Gintama
3. Samurai Champloo
4. Peace maker Kurogane
5. Prince Of Tennis
6. Great Teacher Onizuka
7. Honey And Clover
8. Gundam 00
9. Samurai x/Yugioh *cheats*
10. NHK in youkoso |
_________________
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Napster |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 10:10 am |
|
|
:: ANiME.CRaZy ::
Συμμετέχει από: 17 Ιούλ 08
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη |
Τop 5.
Rurouni Kenshin (Samurai X)
Aoki Densetsu Shoot!
Digimon
Slam Dunk
Iga no Kabamaru |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Napster στις Σαβ Δεκ 17, 2011 6:33 pm, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
LUMINA D. SOLEIL |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 10:20 am |
|
|
:: HooKeD ::
Συμμετέχει από: 03 Ιούν 09
Δημοσιεύσεις: 139
Τόπος: Kavala Τώρα Βλέπω: Poly mprosta sto mellon |
1)Naruto
2)Bleach
3)One Piece
4)Gundam 00
5)Death Note
6)Crome Shelled Regios
7)Dragonball,Dragonball Z,Dragonball GT
8)Fullmetal Alchemist
9)Soul Eater
10)Samourai Champloo
Exei kai alla polla alla pou na xwresoun ola mono se 10 epiloges!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Vagelio |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 10:34 am |
|
|
bishie hunter :: AP Editor ::
Συμμετέχει από: 28 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 1090
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης/ Αθήνα |
Η δικη μου λιστα:
1. Gintama
2. Soul eater
3. FMA: Brotherhood
4. Digimon Adventure 02
5. Katekyo Hitman reborn
6. Yu-gi-oh! 5d's
7. Yamato Nadeshiko Shinchi Henge
8. Hetalia axis powers
9. Ouran high school host club
10. Kuroshitsuji |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vagelio στις Δευ Δεκ 21, 2009 10:12 pm, 5 φορές συνολικά _________________ Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.
Η anime gallery μου στο deviantArt: www.nidoqueen4ever.deviantart.com
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Onigoroshi |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 10:39 am |
|
|
:: LeaRNeR ::
Συμμετέχει από: 11 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 45
Τόπος: Καβάλα Τώρα Βλέπω: to xrono na mi mou ftanei |
1. Code Geass/R2 (το καλύτερο όλων κατά τη γνώμη μου)
2. Clannad/After Story
3. Kaleido Star (από τις καλύτερες σειρές που υπάρχουν)
4. Gundam 00
5. Death Note
6. D. Gray-Man
7. Claymore
8. One Piece
9. Ghost in the Shell SAC
10. Kateikyoushi Hitman Reborn
Εκτός από τις τρείς πρώτες θέσεις για τις οποίες είμαι σίγουρος, όλες τις άλλες είναι δύσκολο να τις ξεχωρίσω επειδή υπάρχουν τόσες φοβερές σειρές, για 'υτό και είναι λίγο δύσκολο να βγάλει κάποιος εύκολα ένα top 10. Για να μην είμαι άδικος θα γράψω μερικές σειρές ακόμα που θα μπορούσαν να είναι μέσα στο top 10 μου από 4η μέχρι και 10η θέση αντί για 'υτές που έχω είδη.
True Tears, Elfen Lied, Cowboy Bebop, Gundam Seed/Destiny, Full Metal Alchemist, Macross Frontier, Bleach, The Melancholy of Haruhi Suzumiya, Tales of the Abyss, Tsubasa Chronicle. |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Wadoria |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 11:05 am |
|
|
:: PoSSeSeD.SeRiouSLy ::
Συμμετέχει από: 18 Μάϊ 07
Δημοσιεύσεις: 329
Τόπος: Ιωάννινα Τώρα Βλέπω: bleach,Hero Tales,Elemental Gelad |
1)Fullmetal Alchemist
2)Dennou Coil
3)Honey & Clover
4)Death Note
5)Mushishi
6)D gray man
7)Noein
8)Fate/Stay Night
9)Haibane Renmei
10)Last Exile |
_________________
See my Anime list!!
To decide what to do with the future is to be human. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
unagi |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 12:21 pm |
|
|
:: r00k ::
Συμμετέχει από: 10 Ιαν 09
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: n.smirni Τώρα Βλέπω: last exile |
1.vampire knight
2.code geass
3.death note
4.eureka seven
5.trinity blood
6.darker than black
7.samurai champloo
8.last exile
9.noein
10.persona-trinity-soul |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
izo |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 12:34 pm |
|
|
:: ANiME.eNGiNe ::
Συμμετέχει από: 14 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 900
Τόπος: Αμφισα |
1. Hokuto no Ken (Τα πάντα, όλα)
2. Grappler Baki II
3. Hellsing Ultimate
4. Casshan OVA και Casshern Sins
5. Kaiji (το καλύτερο τέλος σε ανιμε)
6. Μushishi
7. Lucky Star
8. To κινούμενο κάστρο
9. Jojo's Bizzare Adventure
10. Cowboy Bebop |
_________________
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
sasuke-kun |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 12:45 pm |
|
|
:: ANiME.LoRD ::
Συμμετέχει από: 03 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 1509
Τόπος: A8hna - 8es/nikh Τώρα Βλέπω: hunter x hunter\Haikyuu\fairy tail\magi\Naruto\Kuroko no Basuke\one piece\\etc |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Monkey D Luffy |
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 15, 2009 9:12 pm |
|
|
VIP .::. Podcaster Mugiwara Kaizoku
Συμμετέχει από: 27 Ιούλ 07
Δημοσιεύσεις: 1745
Τόπος: Πισω στην Ελλαδα....I wanna go to Tokyo agaiiiiiin!!! Τώρα Βλέπω: το site του topatzi! |
Mεταφερω οτι ειπα στο Top 5 και συνεχιζω:
1)One Piece(Παντα Πρωτο)
2)Slam Dunk
3)Kekkaishi
4)Hunter X Hunter
5)Casshern SINS
6)Hajime No Ippo
7)Hokuto No Ken
8)Jojo's Bizzare Adventure
9)Hellsing Ultimate
10)One Outs |
_________________ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|