Το ξέρατε ότι hatake σημαίνει λιβάδι;


Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας

Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 9 από 10
 AnimePlanet Forums Αρχική σελίδα    Fan-Art    My work
Yoshin
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 04, 2008 11:45 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: HooKeD.SeRiouSLy :: :: HooKeD.SeRiouSLy ::

Συμμετέχει από: 04 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 184 Τόπος: Ptolemaida Τώρα Βλέπω: Polla
Mia leksi
SUGOI
ksereis tin douleia sou, to meletises arketa vlepo

Poli oraios file
apla na prosexeis perisotero stin sxoli sou....................na min se piasoun enoo Razz Wink

File me empneeis
Ta spas
keep up the good work

_________________
Clannad is the best
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ellorai
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 10:24 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.oNe :: :: ANiME.oNe ::

Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07 Δημοσιεύσεις: 739 Τόπος: Στο Pigeon



Επειδή στη δουλειά έχει πέσει επιδημία βαρεμάρας, κάθομαι και με τις βασικές γνώσεις που έχω στο zBrush και αλλάζω τα φώτα σε 3D spheres..........
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kingkostas
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 10:45 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.CoLLeCToR :: :: ANiME.CoLLeCToR ::

Συμμετέχει από: 20 Απρ 06 Δημοσιεύσεις: 647
Ello maresoun polu oi douleies sou.Ta spas file.
Pws kai den psaxneis kai kamia doulitsa sthn game industry gia na etoimaseis kana portfolio kai prouphresia?

(eides to diablo3? tha gamisei h blizzard pali)
www.diablo3.com

_________________

[img]
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ellorai
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 11:09 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.oNe :: :: ANiME.oNe ::

Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07 Δημοσιεύσεις: 739 Τόπος: Στο Pigeon
Thanks!

Ήδη ετοιμάζω σιγά σιγά το portfolio μου αλλά δε μπορώ με τίποτα να κάνω UV mapping(ακόμα δεν έχω δει και κανένα σοβαρό tutorial). Αυτή η αδυναμία μου με κρατάει από το να βγάλω ολοκληρωμένες δουλειές σε υψηλό επίπεδο..... όχι οτι θα με πείραζε αν έκανα μόνο τα μοντέλα αλλά θέλω πιο ολοκληρωμένες γνώσεις.....

Όσο για δουλειά, ο κολητός ενός γνωστού μου δουλεύει σε μια εταιρεία game development στην Αθήνα και έχουμε σχέδια....... ενώ μια φίλη από αγγλία με έπεισε να σκιστώ και να κάνω αίτηση στη Blizzard.... μάλιστα όταν της απάντησα " Lol that's impossible....." αυτή μου την είπε "Impossible is nothing...."


Diablo 3...... ok απλά τα σπάει.... απίστευτα gameplay graphics...... για να δούμε για να δούμε.......
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Smaragdia
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 08, 2008 4:02 pm
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
::Moderator::
:: Angel of Wrath::
::Moderator::<br>:: Angel of Wrath::

Συμμετέχει από: 14 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 641 Τόπος: Peiraus
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kingkostas
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 9:10 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.CoLLeCToR :: :: ANiME.CoLLeCToR ::

Συμμετέχει από: 20 Απρ 06 Δημοσιεύσεις: 647
Nai re c ase emeina.To parakolouthisa polles fores to gameplay kai eides pali to ekanan aneto opws to palio(kai akoma pio aneto me ta skills)Gia mena to gameplay paizei shmantiko rolo.
Polu swsta sou eipe.Egw gia thn wra douleuw freelance se ena game studio kai ftiaxnoume ena online game.To afentiko exei polla xronia empeirias kai polla pare dwse me megales etairies.Alla molis teleiwsw to panepistimio tha psaxnw gia full time.

Na kaneis aithsh twra. Uv e? eixa kanei kalh eksaskish.Douleueis 3d studio max h maya?an einai 3d studio max pes giati thumamai ti patousa(eixa mamithei na ta psaxnw) kai sou bgazei aneta ta polygons kai apla peirazeis ta vertex ta bazeis sto analogo map sta oria tou kai TSAAAFF mpainei akribos sthn thesh tou.

see ya

EDIT: re c gia pes mou to link tou ellhnikou autou game development studio.An den exei site pes mou to onoma na to shmeiwsw kapou na to exw upopsin mou.
(kai pou ksereis kapote mporei na ginoume sunetairoi, eite edw eite sthn Blizzard hahahahaha)
Ta leme file, keep up, mono auto.

_________________

[img]
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ellorai
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 9:20 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.oNe :: :: ANiME.oNe ::

Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07 Δημοσιεύσεις: 739 Τόπος: Στο Pigeon
3D Studio Max δουλεύω..... άσε έχω σκιστεί γιατί θέλω να τελειοποιήσω το UV mapping και unwrapping για να πάρω μέρος του χρόνου στο Dominance War 4......

Αυτό το καιρό μαθαίνω το Maya και το zBrush(το οποίο από ότι είδα, την ώρα που βάζεις το texture πάνω στο μοντέλο....δημιουργεί αυτόματα τα UV coordinates και το unwrap)..... αλλά θέλω να μάθω και το old school mapping οπότε κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.....


To site της εταιρείας είναι http://www.eyelead.com/index.html...επιπλέον στοιχεία δε γνωρίζω μιας και δεν έχει γίνει κάποια official ανακοίνωση ή κυκλοφορία του παιχνιδιού(φήμες λένε ότι θέλει να μπει η Ubisoft στην Ελλάδα....... /dead)
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kingkostas
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 10:29 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.CoLLeCToR :: :: ANiME.CoLLeCToR ::

Συμμετέχει από: 20 Απρ 06 Δημοσιεύσεις: 647
Pou les koitaksa auto to site prin postarw ksana edw http://www.vcdc.gr/forum/viewtopic.php?t=13018
kai eida kai se ena post diafores etairies.Entometaksi ena atomo eixe pei gia to gegonos oti den shmeiwsan auth thn etairia pou eipes epeidh elleipe.Anyway tha thn tsekarw amesos.
Loipon sto 3d studio max gia game models texturing prepei na gineis master sto unwrap.To uv mapping sou epitrepei aplh ruthmish tou gizmo pou bohthaei emena proswpika sta world items.Ws sunithos otan kanw edafos kai walls kai apla mapping.
Alla epeidh kai egw eimai se character fash to unwrap to doulepsa polu.
Otan exeis epilegmeno to antikeimeno pou thes na mappareis pas sta modifier kai epilegeis to uv unwrap(h opws to exei telos panton).E sou bgazei ekeino to parathuraki pou to exeis dei standar.Pou einai epeksergasia gia na kaneis to unwrap.E loipon tha epilekseis ta faces pou thes na mappareis(thn zwgrafia/texture na to exeis sxediasei panw sto modelo kai stis analoges (front/side/back) staseis.tha apothhkeueis ta renderings kai meta tha ta pernas sto photoshop wste na zwgrafizeis to texture panw sto modelo(auto tha se bohthisei na kaneis pio eukola to unwrap meta).Loipon afou exeis etoima ta aparaithta textures mpaineis sto max kai patas sto asset apo ta utilities kai kaneis drag kai drop to paketo me ta texture(thn eikona pou tha periexei to front/side/back kai ta sxetika texture ola se mia eikona).Etsi loipon mesa se ekeino to parathuraki pou tha anoikseis patontas to edit an den deixnei to map phgaineis se ena combo box pou exei kai epilegeis thn background eikona.Checkare to.Ok to prospername auto kai pame sto basiko.Kapou epanw(na parei edw pou eimai den to exw to 3d studio max kai den mporw na to dw akribos) exei sta menou ena menu pou exei epiloges flatten kai kati tetoia.Tha pathseis kapoio apo ekeina pou tha sou bgazei kati epiloges front/side mapping kai kati tetoia.Ekeina sou emfanizoun mpam mpam ta polygona se front kai side kai oti allo view theleis.Kai meta to mono pou exeis na kaneis einai na topothethseis ta vertex(ksexasa na sou pw oti katw sto parathuro exei mia epilogh pou leei na sou emfanizei mono ta epilegmena polugona(ena trigonaki einai me kokkino sthn mesh? den thumamai akribos)Telos panton afou ta breis auta to mono pou exeis na kaneis einai na metafereis ta polugona/h vertex akribos panw sto texture kai auto tha emfanistei sti modelo.Meta apeutheias tha kaneis ta side ta back kai ola auta mazi afou ta exeis ola se mia eikona.
Kserw auta pou lew einai dusnohta alla an eixa to 3d studio max edw tha ebgaza screenshots kai tha ekana thn katallhlh parousiash .Sorry, oti mporeis na katalabeis apo auta pou eipa tha se bohthisei + tis gnwseis sou na breis auto pou lew.Meta tha deis pws to unwrap tha einai to diaskedastiko meros ths douleias afou tha dinei "xrwma" stis dhmiourgies sou.
Sorry kai pali.
Ta leme

EDIT1:Dominance war 4??? ope pes kai alla den exw idea Very Happy

EDIT2:Koita kai to 3d studio max exei to pelt pleon sta mappings pou pernei perioxes amesos.Tis markarei. An ennoeis kati san auto alla pali egw gia thn wra etsi douleuw mappings.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την kingkostas στις Τετ Ιούλ 09, 2008 10:31 am, 1 φορά

_________________

[img]
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ellorai
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 10:30 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.oNe :: :: ANiME.oNe ::

Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07 Δημοσιεύσεις: 739 Τόπος: Στο Pigeon



Και επειδή η βαρεμάρα συνεχίζεται..... άλλη μια σφαίρα στο 3d έπεσε θύμα μου.....
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kingkostas
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 10:36 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.CoLLeCToR :: :: ANiME.CoLLeCToR ::

Συμμετέχει από: 20 Απρ 06 Δημοσιεύσεις: 647
hahahaha etsi thelei.Mia xara einai an kai prepei akoma na doulepseis to pisw meros.
Hthela na sou pw na ksekiniseis to unwrap se items apla opws px ena feretro h ena bareli kai tetoia wste na katalabeis kalhtera pws douleuei.
Giati px me ena tetoio kefali tha ginei xamos sta vertex Razz
Keep up

_________________

[img]
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ellorai
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 10:47 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.oNe :: :: ANiME.oNe ::

Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07 Δημοσιεύσεις: 739 Τόπος: Στο Pigeon



Δε μπορώ να το κάνω unwrapp γιατί θα έπρεπε να είχα ξεκινήσει το μοντέλο στο max.... low poly, import στο zBrush, θα του άλλαζα τα φώτα σε λεπτομέρειες τα οποία αργότερα θα τα περνούσα στο low poly του max σαν Displacement map..... και META το unwrap.... το συγκεκριμένο απλά ήταν μια μπάλα του zBrush.......
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kingkostas
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 10:51 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.CoLLeCToR :: :: ANiME.CoLLeCToR ::

Συμμετέχει από: 20 Απρ 06 Δημοσιεύσεις: 647
Re c apo oti thumamai mporeis na to kaneis export se .obj Kati tetoio nomizw.Alla ok den thumamai kala opote mallon exeis dikio.An exei omws mporeis na to baleis sto 3ds max kai na to kaneis epeksergasia afou tha to anoikseis san obj. meta ena edit poly kai ta sxetika kai apothhkeush kanonika san .max

_________________

[img]
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ellorai
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 10:58 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.oNe :: :: ANiME.oNe ::

Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07 Δημοσιεύσεις: 739 Τόπος: Στο Pigeon
Αυτό συμβαίνει μόνο όταν το μοντέλο ξεκίνησε στο max. Τώρα το κεφάλι αυτό έχει πάνω από 2εκ πολύγωνα τα οποία το max δε θα μπορέσει να σηκώσει.... Το export σε .obj ισχύει αλλά μόνο όταν το low poly ξεκινάει από το max και απλά μπαίνει στο ZB για περισσότερη λεπτομέρεια.....


Όσο για το unwrap....σε enviromets είναι σχετικά εύκολο..... εγώ κολάω σε character uv unwraping..... δε μπορώ να το κάνω με τίποτα.... Τα uvs ξέρω να τα χειρίζομαι για αρχιτεκτονικό modeling..... αλλά σε οργανικό..... εκεί χάνω τη μπάλα...
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kingkostas
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 11:04 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.CoLLeCToR :: :: ANiME.CoLLeCToR ::

Συμμετέχει από: 20 Απρ 06 Δημοσιεύσεις: 647
Auta pou sou eipa gia unwrap einai gia character texturing.Apla eixa anaferei pws xrhsimopoiw to uv mapping apeutheias otan kanw enviroment.
Ta character ta kanw etsi opws grafw

_________________

[img]
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ellorai
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 09, 2008 11:14 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
:: ANiME.oNe :: :: ANiME.oNe ::

Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07 Δημοσιεύσεις: 739 Τόπος: Στο Pigeon
To Dominance War είναι ένας διαγωνισμός που ξεκίνησε πριν 3 χρόνια..... Στέλνεις δουλειά σου(2 κατηγορίες...3D και 2D) και τα έπαθλα είναι χρήματα(πολλά χρήματα) καθώς και συνεντεύξεις με εταιρείες όπως Blizzard, Ubisoft κτλ κτλ οι οποίες από το διαγωνισμό αυτό έχουν πάρει αρκετούς ταλαντούχους καλιτέχνες....

http://www.gameartisans.org/dominancewar/


Η αλήθεια είναι οτι μπερδέυτηκα λίγο με το τρόπο που εξήγησες...φαίνεται αποτελεσματικός αλλά χάθηκα λίγο στην αρχή...πως να ζωγραφίσω το texture στο photoshop όταν το uwmapping/unwrap δεν είναι έτοιμο ακόμα.....
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email

Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:  

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας
Σελίδα 9 από 10
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη

Μετάβαση στη:  



Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης