Το ξέρατε ότι ashita σημαίνει αύριο;


Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας

Σελίδα 1 από 1
 AnimePlanet Forums Αρχική σελίδα    Games    Etrian Odyssey/Sekaiju no MeiQ
Vagelio
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 28, 2012 1:00 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
bishie hunter
:: AP Editor ::
bishie hunter<br>:: AP Editor ::

Συμμετέχει από: 28 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 1090 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης/ Αθήνα


Το Etrian Odyssey/Sekaiju no MeiQ είναι μια σειρά dungeon crawling - tile based - first person RPG για το nintendo ds που εκδίδεται από την Atlus, και αποτελείται από τέσσερις μέχρι στιγμής τίτλους: το Etrian Odyssey, το Etrian Odyssey II: Heroes of Lagaard, το Etrian Odyssey III: The Drowned City, και (για το 3ds) το Etrian Odyssey IV: Legend of the Giand God.






Πρωτού μπω σε λεπτομέρειες να σημειωθεί ότι δεν είναι παιχνίδια για όλους. Αν σας φέρνουν αναγούλα τα turn-based rpgs που θέλουν τακτική ακόμα και στα random encouters και δεν προσφέρουν ανέσεις όπως quicksave, αποφύγετέ το. Όσοι είστε πεπεισμένοι ότι θα το ξεπετάξετε σε ένα εικοσάωρο τρέξτε μακριά του (ούτε οι Κορεάτες μπορούν). Αν ζητάτε απολαυστικό μη-μονότονο grinding και αξιοπρεπές επίπεδο δυσκολίας θα σας αρέσει. Και σε περίπτωση που ήδη γνωρίζετε τον τίτλο, ας συζητήσουμε για πραγματάκια όπως τα party combinations μας ή τα πολυαγαπημένα μας F.O.E.~ ^_^





Concept


Σκοπός των δημιουργών (Kazuya Niinou, Shigeo Komori) ήταν να φτιάξουν ένα game που να περιέχει στοιχεία από παλιά ρετρό dungeon-crawling RPGs στο στυλ των Dungeon Master και Wizardry σε σύγχρονα gaming platforms.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν έχουμε τέσσερα παιχνίδια που χαρακτηρίζονται από υψηλό επίπεδο δυσκολίας (αραιά heal & save points, σκληρά bosses), νοσταλγική ατμόσφαιρα, και λαβυρίνθους σε στοιχίσεις τετραγωνικού κάνναβου (strange journey κανένας; ), που σας προσφέρουν τη δυνατότητα να τους χαρτογραφήσετε μέσω της οθόνης αφής.
Κάθε βήμα και κάθε γύρος ανά μάχη (είναι turn-based) αντιστοιχεί σε ένα τετράγωνο στον κάνναβο του χάρτη που με την σειρά του ισοδυναμεί με μία χρονική στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείτε/περιεργάζεστε τα χρονικά διαστήματα μέσα στο παιχνίδι, τα οποία σχετίζονται με την κίνηση ορισμένων πλασμάτων, επανεμφανίσεις ισχυρών ηττημένων αντιπάλων και events. Επίσης χρόνος περνάει αν ξεκουράσετε το party σας στο ξενοδοχείο.






Εικόνα και Ήχος


Τα γραφικά των λαβυρίνθων αποτελούνται από λυτό αλλά αξιοπρεπέστατο 3D που αλλάζει στο κάθε υπόστρωμα απεικονίζοντας είτε ζούγκλες, είτε ερήμους, είτε εγκαταλειμμένες πόλεις, ενώ τα character designs (Yuji Himukai) είναι 2D cell-shaded cartoonish-anime με το ένα τρίτο τους να αποτελείται από moe XD.
Τα monster designs (Shin Nagasawa) είναι τυπικά, πολύχρωμα, και τα περισσότερα βασισμένα σε ζωάκια ή σε μυθολογικά τέρατα. Τα τελευταία «κρυφά» bosses στο κάθε παιχνίδι είναι εντυπωσιακά εκτρώματα, που θα έκαναν τον Λάβκραφτ υπερήφανο.

Το soundtrack βρίσκεται υπό την επιμέλεια του Yuzo Koshiro, ο οποίος μέσο της σύνθεσης φέρνει αναμνήσεις από την μουσική των παλιών dungeon crawlers χωρίς να τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν θα χρησιμοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες του ds. Οι μελωδίες είναι χαριτωμένες και αντανακλούν την εικόνα, με το "Green green woodlands" να αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα.






Ο Λαβύρινθος




Σκοπός σας είναι να τον περπατήσετε, να τον χαρτογραφήσετε, να εξερευνήσετε τα μυστικά του, να σφάξετε την πανίδα (και την χλωρίδα σε ορισμένες περιπτώσεις) και τους μεγάλους φύλακες που κατοικούν στο βάθος του κάθε υποστρώματος.
Βοηθητικό εξοπλισμό για το ταξίδι θα σας παρέχουν –με το αζημίωτο- τα μαγαζιά της πόλης που είναι κτισμένη κοντά στον λαβύρινθο αφού έχετε φαρμάρει για drops ή έχετε συλλέξει υλικά από gathering points (chopping, taking, mining) και τους τα πουλήσετε σαν πρώτες ύλες. Γενικά τίθεται θέμα με τα οικονομικά, το οποίο στο πρώτο παιχνίδι ξεπερνιέται αρκετά εύκολα.
Πέρα από τις πρώτες ύλες, θα συναντίσετε και τα F.O.E. (Formido Oppugnatura Exsequens, γνωστά στο fanbase ως F*cking Overpowered Enemies). Αυτοί δεν είναι σαν τις άπειρες απλές τυχαίες συναντήσεις που θα υποστείτε. Είναι τέρατα εμφανή στην χάρτη που στα πρώτα τρία τουλάχιστον παιχνίδια τα απεικονίζει εκτός μάχης με μορφή πύρινης σφαίρας. Θα καταλάβετε ότι είστε κοντά σε ένα από αυτά όταν ο μετρητής F.O.E. δίπλα στο encouter meter αρχίσει να γεμίζει σταδιακά σε κάθε βήμα, ενώ στους πρώτους ορόφους του λαβυρίνθου θα σας ειδοποιεί και η αφήγηση ότι «βρίσκεστε κοντά σε μια πανίσχυρη ύπαρξη που όλο το δάσος τρέμει και ότι θα ήταν καλύτερα να αφήσετε αυτόν τον δαίμονα στην ησυχία του για να μην το μετανιώσετε».
Και έχει δίκιο, τα F.O.E. αποτελούν αντίπαλους που δεν είναι εφικτό να νικηθούν στην πρώτη συνάντηση και πρέπει να αποφευχθούν για τα επόμενα 10-20 levels που θα φτάσετε. Το κακό είναι ότι κάποια από αυτά έχουν έντονες επιθετικές/κτιτικές τάσεις οπότε θα σας κυνηγήσουν. Η ταχύτητά τους είναι η ίδια με την δικιά σας (ένα τετράγωνο στο κάθε βήμα) αλλά αν πέσετε σε random encouter θα πρέπει να φροντήσετε να νικήσετε γρήγορα για να μην σας προφτάσουν και πάρουν μέρος στη μάχη.



Κτίσιμο Χαρακτήρων




Ίσως το πιο απολαυστικό κομμάτι της σειράς. Δεν υπάρχει τίποτα απολύτως που να είναι default, σε όλη την διάρκεια της εξερεύνησης, στο κάθε event, στο κάθε boss battle, το παιχνίδι θα σας βλέπει σαν μία συντεχνία. Εσείς αποφασίζετε πως θα φτιάχνετε το party σας από την αρχή μέχρι το τέλος, προσθαφαιρώντας από μια ποικιλία διαφορετικών Classes. Οι δυνατότητες του καθενός είναι διαφορετικές και για να τις αποκτήσετε θα πρέπει να επενδύσετε skill points πάνω τους, που οι χαρακτήρες θα αποκτάνε μέσω leveling up.
Από classes (για το πρώτο και το δεύτερο παιχνίδι της σειράς) έχουμε τους παρακάτω:



Landsknechts
Ισορροπημένοι σε stats πολεμιστές που είναι αποτελεσματικοί στην μπροστινή γραμμή. Έχουν την δυνατότητα μέσο των selfbuffs τους να μετατραπούν σε υσχυρούς attackers (με κόστος στην άμυνα) ενώ αναλόγως την ειδίκευσή τους προκαλούν elemental damage (με σπαθί) ή ailments (με τσεκούρι).



Survivalists
Τοξότες που προστατεύουν την ομάδα από αιφνιδιαστικές επιθέσεις εχθρών ή οργανώνουν οι ίδιοι αιφνιδιαστικές επιθέσεις. Έχουν βοηθητικά skills που αφορούν το ποιος θα επιτεθεί πρώτος, ενώ με τις ποίκιλες ικανότητες μαζέματος (mine, chop και take μαζί) εγγυώνται ότι θα κρατήσουν τα οικονομικά της συντεχνίας σε υψηλά επίπεδα. Δουλεύουν μια χαρά και στις δυο γραμμές.



Protectors
Kλασσικοί ιππότες-tank που προστατεύουν την ομάδα από τις ισχυρές physical και elemental επιθέσεις με αμυντικά buffs στην μπροστινή γραμμή. Οι ίδιοι δεν είναι αναίσθητοι στην ζημιά που δέχονται, αλλά μπορούν να χτυπήσουν αποτελεσματικά τον αντίπαλο με την ασπίδα τους. Είναι επίσης ικανοί να μάθουν healing spells (τα οποία ύστερα από προσωπική εμπειρία δεν τα προτείνω σε κανέναν, για κανέναν απολύτως λόγο).



Dark Hunters
Φορείς μαστίγιων και σπαθιών ντυμένοι με δερμάτινα από την κορυφή ως τα νύχια, χτυπάνε αστραπιαία και προκαλούν ailments όπως poison και bind στον αντίπαλο. Οι άμυνες τους είναι ψιλοανύπαρκτες, προτιμούν παρόλα αυτά την μπροστινή γραμμή και έχουν skills που τους επιτρέπουν να χτυπάνε απαρατήρητοι στο πεδίο της μάχης. Οι επιθέσεις τους έχουν ονόματα όπως gag, cuffs, ecstasy, climax και άλλα τέτοια ωραία XD.



Μedics
Healers που θεραπεύουν το party από ailments, προστατεύουν από elements, φροντίζουν τα hp να μένουν σε ασφαλή επίπεδα και ανασταίνουν όποιον πέσει. Έχουν δυνατότητες για damage dealing αλλά οι άμυνες τους δεν τους καθιστούν ότι καλύτερο για την μπροστινή γραμμή. Έχουν και το scavenge (έξτρα drops).



Alchemists
Μάγοι που μπορούν να προκαλέσουν πανίσχυρη elemental damage σε πολλαπλούς αντιπάλους. Σε αντάλλαγμα με το παραπάνω, είναι αργοί, πέφτουν εύκολα –γιΆ αυτό και τοποθετούνται στην πίσω γραμμή- και οι ικανότητές τους είναι πολύ ανεξάρτητες (δεν υπάρχει αλληλοεπίδραση μεταξύ των άλλων classes). Έχουν τα καλύτερα βοηθητικά ξόρκια εκτός μάχης, προσφέροντας σας πολλές ανέσεις, όπως ασφαλή επιστροφή και scavenge.



Troubadours
Μουσικοί που βολεύονται και στις δυο γραμμές, με σχετικά ισορροπημένα stats. Κάνουν buffs, αυξάνουν τα exp που κερδίζετε από τις μάχες, αυξομειώνουν αντοχές σε elements/εξοπλίζουν τα όπλα με elements, κάνουν buffs, ανακτούν hp και tp στο party, εξαφανίζουν τα buffs των αντιπάλων, προστατεύουν από ailments, έχουν βοηθητικές ικανότητες εκτός μάχης και επίσης κάνουν buffs. Μπορούν να κρατήσουν ραβδί, σπαθί και τόξο, αλλά δεν χτυπάνε καλά γιατί όλη την ώρα βρίσκονται στην κοσμάρα τους.




Ronin
Σάμουραϊ με wapanese skill names. Είναι ίσως οι καλύτεροι attackers στο παιχνίδι, μάχονται πάντοτε στην μπροστινή γραμμή με τα κατάνα τους. Οι πολεμικές στάσεις που παίρνουν επηρεάζουν το πώς θα επιτεθούν και τι ζημιά θα προκαλέσουν, ενώ μπορούν να βαρέσουν πολλαπλούς αντιπάλους με elements σαν τους Landsknechts. Αρνητικά τους είναι οι χαμηλές άμυνες και ο χρόνος που απαιτείται για αλλάξουν στάση μάχης (τρώει ένα turn).



Hexers
Ειδικεύονται στις σκοτεινές τέχνες και αποτελούν το counterpart των τροβαδούρων. Τα buffs που ασκούν στους αντιπάλους χαμηλώνουν τα stats και μαζί με τους dark hunters είναι οι καλύτεροι στα ailments. Το ατού τους όμως είναι το evil eye, που αν πετύχει, τότε η μοίρα του αντιπάλου είναι σφραγισμένη από τις διαταγές τους. Λόγω χαμηλής αντοχής είναι προτιμότερο να βρίσκονται στην πίσω γραμμή. Also, μηδενική επίθεση.



War Magi (Etrian Odyssey II class)
Λίγο Medic, λίγο Dark hunter, λίγο Troubadour, και έχουμε το War Magus class. Δεν είναι το τελειότερο υποκατάστατο Medic όσον αφορά τα healing matters, και σε καμιά περίπτωση τα buffs τους δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτά των Troubadours, ενώ τα ailments έχουν προαπαιτήσεις για να λειτουργήσουν. Είναι ικανοποιητικοί attackers και έχουν υπέρ αρκετές αντοχές για να ανταπεξέλθουν στην μπροστινή γραμμή, ενώ μπορούν να απορροφήσουν tp από αντιπάλους που βρίσκονται υπό τις κατάρες των Hexers. Επίσης με το transfer, έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν τα tp που απορρόφησαν στο υπόλοιπο party, και έτσι να μην χρειαστεί να κάνετε rest για αρκετή ώρα.



Gunners (Etrian Odyssey II class)
Σκοπευτές με άπειρες δυνατότητες, οι σφαίρες τους μπορούν να προκαλέσουν πανίσχυρα πολλαπλά χτυπήματα, ailments, ή να εμπεριέχουν elements. Τρομερά attacks stats, αλλά αισχρότατα vitality stats, οπότε επιβάλλεται να τους έχετε στην πίσω γραμμή γιατί ψοφάνε εύκολα. Βαράν πάντοτε τελευταίοι λόγο χαμηλής ταχύτητας ενώ μπορούν να θεραπεύσουν τυχόν ailments που έχει δεχτεί το party από τον αντίπαλο. Είναι το class που δεν ξέρεις τι να τους πρωτομάθεις και όταν μπεις στην μάχη δεν ξέρεις με τι να πρωτοχτυπήσεις.



Beasts (Etrian Odyssey II class)
Μασκότ του party, μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε αρκούδι, πάντα, λύκο και τίγρη (χωρίς διαφοροποίηση στις ικανότητες). Έχουν πάρα πολύ καλά stats σε δύναμη και αντοχή, μπορούν να χτυπήσουν πολλαπλούς αντιπάλους με πολλαπλά χτυπήματα αλλά χρησιμοποιούνται κυρίως σαν supporters των υπόλοιπων χαρακτήρων, δεχόμενα την ζημιά στην θέση τους. Χρησιμεύουν αρκετά στην εξερεύνηση και στην συλλογή πρώτων υλών αλλά δεν προτείνονται για το κυνήγι δυνατών αντιπάλων.




Αυτά πάνω κάτω. Πληροφορίες για το τρίτο και το τέταρτο παιχνίδι (που έχουν τελείως διαφορετικά classes) δεν έχω γράψει γιατί είμαι ακόμα στο δεύτερο.
Να σημειώσω ότι το grinding expierience του Etrian Odyssey είναι από τα πιο απολαυστικά που έχω κάνει σε Turn-based RPG, συνδυασμένο με την χαρά του να βλέπω τους χαρακτήρες μου να μεγαλώνουν με κάθε level (γιατί ακόμα και το ένα level κάνει την διαφορά εκεί μέσα).
Σε περίπτωση που ενδιαφερθήκατε και θέλετε να το αρχίσετε, καλή υπομονή. Στην αρχή θα σας ξυλοφορτώνει ανελέητα, αλλά όταν η ομάδα σας πάρει μπρος θα το ξυλοφορτώνετε εσείς.



Πηγές

http://www.atlus.com/etrian/
http://intothelabyrinth.net/
http://etrian.wikia.com/wiki/Etrian_Odyssey_Wiki
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/VideoGame/EtrianOdyssey?from=Main.EtrianOdyssey
http://en.wikipedia.org/wiki/Etrian_Odyssey

_________________
Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.
Η anime gallery μου στο deviantArt: www.nidoqueen4ever.deviantart.com
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dante80
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 28, 2012 5:02 am
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
::Moderator:: ::Moderator::

Συμμετέχει από: 11 Φεβ 06 Δημοσιεύσεις: 1052 Τόπος: Ima, Sokoni Iru Boku. Τώρα Βλέπω: Bounen no Xamdou
Φοβερή παρουσίαση Vagelio...μου κίνησε την περιέργεια το αγροτεμάχιο. Θα του ρίξω μια ματιά, cheers..^^

_________________
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Vagelio
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 28, 2012 3:29 pm
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
bishie hunter
:: AP Editor ::
bishie hunter<br>:: AP Editor ::

Συμμετέχει από: 28 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 1090 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης/ Αθήνα
Yay, βρήκα θύματ-γκουχγκουχ ενδιαφερόμενους ^Ο^. Καλή αρχή και καλό κουράγιο. Very Happy
Αναμένουμε γνώμες! (όχι τπτ άλλο, άμα είναι θετικές θα ξέρω τι να σου ετοιμάσω για το επόμενο υποψήφιο σετάκι)

_________________
Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.
Η anime gallery μου στο deviantArt: www.nidoqueen4ever.deviantart.com
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vetus
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 06, 2012 4:14 pm
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
::Moderator::
::Black Winged Angel::
::Moderator::<br>::Black Winged Angel::

Συμμετέχει από: 04 Μάϊ 04 Δημοσιεύσεις: 5127
H σειρά πάντα με ενδιέφερε κι έτσι δοκίμασα σε κάποια φάση το πρώτο της σειράς. Δυστυχώς παραήταν hardcore για μένα ακόμα κι από την αρχή του παιχνιδιού. Σκεφτόμουν να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία με το τρίτο παιχνίδι σε κάποια φάση μέχρι που έμαθα για το τέταρτο που και πιο εντυπωσιακό δείχνει από άποψης γραφικών (επιτέλους, θα έχει animated εχθρούς κι όχι στατικά γραφικά χαμηλής ποιότητας με ανύπαρκτα σχεδόν εφέ) και πιο φιλικό θα είναι από θέμα δυσκολίας (μιας και θα υπάρχει επιλογή για casual difficulty). Oπότε θα περιμένω με το καλό το τέταρτο.

Η σειρά είναι must για τους hardcore rpg fans αλλά θα τρομάξει όλους τους υπόλοιπους. Razz
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vagelio
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 06, 2012 11:16 pm
Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
bishie hunter
:: AP Editor ::
bishie hunter<br>:: AP Editor ::

Συμμετέχει από: 28 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 1090 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης/ Αθήνα
Vetus έγραψε:
και πιο φιλικό θα είναι από θέμα δυσκολίας (μιας και θα υπάρχει επιλογή για casual difficulty). Oπότε θα περιμένω με το καλό το τέταρτο.

Δεν νομίζω, θα έχει σίγουρα κάποιους άλλους λιγότερο αθώους λόγους που θα θέτει επίπεδα δυσκολίας. I mean, φιλικό προς τον παίκτη; Το etrian odyssey?


Επίσης για το δεύτερο παιχνίδι: Hexers for life (and death). Τώρα που τέλειωσα με τα σαπίσματα, πρέπει να μάθω στο shota μου και τα βουντού για να κάνει counter τα αφεντικά. So overpowered~~~~

_________________
Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.
Η anime gallery μου στο deviantArt: www.nidoqueen4ever.deviantart.com
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:  

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας
Σελίδα 1 από 1

Μετάβαση στη:  



Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης