|
AnimePlanet Forums Αρχική σελίδα Fan-Art MENTORING---(The Adventures Of the Artists)---(OPEN TO ALL) |
kingkostas |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 2:31 am |
|
|
:: ANiME.CoLLeCToR ::
Συμμετέχει από: 20 Απρ 06
Δημοσιεύσεις: 647
|
Ok λοιπόν ας αρχίσουμε...
Σκέφτηκα ύστερα από μια πρόταση της Ami να κάνω ένα thread μέσα στο οποιο όλοι μαζί σιγά σιγά θα αναπτύξουμε της ζωγραφικές μας ικανότητες.
Πχ θα μιλάμε θα ρωτάμε και θα απαντάμε σε θέματα τεχνικά(σύνθεση,ανατομία και ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε)
Απλά keep in mind να μην εστιάσουμε καθαρά στα ανιμε/μάγκα (γιατί για να ζωγραφίσεις καλά άνιμε και μάνγκα πρέπει να κατανοήσεις καλά την ανατομία του σώματος κτλ--- δηλαδή από τον ρεαλισμό μετά να πας στην αφαίρεση)
Πχ σηκώστε κάποιες εικόνες σας που θέλετε να τις κριτικάρουμε.Και με paintovers πχ να δούμε πως θα μπορούσαν να γίνουν κτλ κτλ
Γενικά πολλά και διαφορα.
Θα μπορούσα να ξεκινήσω λέγοντας το πιο βασικό από όλα(έτσι πιστεύω τουλάχιστον) που είναι η κατανόηση των βασικών σχημάτων από τα οποια διαμορφώνονται όλα τα πράγματα γύρο μας.Πχ το torso, άμα το προσέξουμε πολύ καλά θα μπορέσουμε να σχεδιάσουμε στο μυαλό μας κάποια βασικά σχήματα.Όταν αυτό το κάνουμε για την πρόσοψη την πλαγια όψη και την 3/4 όψη τότε μπορούμε να πούμε ότι έχουμε καταλάβει καλά ένα αντικείμενο(η ακόμα και ένα μέρος του σώματος)Σκεφτείτε πως το σώμα αποτελείται ποια βασικά μέρη έτσι ώστε να τα καταλάβετε με κάποια σειρά. ΚΕΦΑΛΙ-Κύριος Κορμός-Χερια(οι παλάμες είναι άλλο)-Πόδια(οι πατούσες είναι άλλο)
Θα βάλω μια σύνθεση με ανατομία σε προοπτική που είχα κάνει έτσι για να υπάρχει ένα image και καλά σαν εξώφυλλο ;P
LETS GET STARTED !!!
Edit Carnival Of Rust:Το μετέτρεψα στα ελληνικά.^^ |
_________________
[img]
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ami |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 9:40 am |
|
|
::Moderator:: :: Digi-m0d ::
Συμμετέχει από: 25 Φεβ 08
Δημοσιεύσεις: 657
Τόπος: up up up <3 Τώρα Βλέπω: a bad bad boy. |
Το thread μετατρέπεται σε υπόμνημα και ξεκινάμεε!!!
Thanx a lot για τον χρόνο, το κουράγιο σου και την ουσιαστική προσφορά σου. Υποθέτω ότι το νόημα αύτού του θέματος είναι κάποιος ο οποίος έχει κάνει μια δουλειά και την δείχνει εδώ, μέσα από την βοήθεια και τις διορθώσεις να την ξανακάνει και να την ξανανεβάσει για να βλέπουμε όλοι και να βελτιωνόμαστε, πιο ''interactual'' φάση... έτσι;;;
Κι επίσης, μια απορία... ακόμα και όταν σχεδιάζουμε ανθρώπινες φιγούρες προοπτικά πρέπει να σχεδιάζουμε ορίζοντα και σημεία φυγής ή απλά είναι too much pain for newbes;; Δηλαδή η προοπτική παραμόρφωση των ανθρώπινων σωμάτων σχεδιάζεται ''με το μάτι'' βάσει της εμπειρίας και της παρατήρησης και απλά συμμορφώνονται με άξονες που ορίζονται από τα σημεία φυγής ή όντως υπακούει σε μετρικούς κανόνες προοπτικής; Και πώς σχεδιάζεις σωστά την προοπτική προβολή καμπύλων σχημάτων (από τα οποία αποτελείται το ανθρώπινο σώμα;; )
Ελπίζω να είναι αντιληπτό το ερώτημα. |
_________________
[ m A k e A R T , n O T w A R ] | [ AP Forums: Γενικοί Κανόνες ] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Smaragdia |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 10:36 am |
|
|
::Moderator:: :: Angel of Wrath::
Συμμετέχει από: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 641
Τόπος: Peiraus |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ellorai |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 10:52 am |
|
|
:: ANiME.oNe ::
Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07
Δημοσιεύσεις: 739
Τόπος: Στο Pigeon |
Γενικά η ανατομία και παρουσίαση της σε προοπτική ήταν ανέκαθεν πρόκληση...
Θα συμφωνήσω πάντως ότι ακόμα και αν κάποιος θέλει να σκιτσάρει σε οποιοδήποτε style(manga, marvel, gosciny κτλ κτλ) πρέπει πρώτα να γνωρίζει ανατομία του ανθρώπινου σώματος, σκελετική και μυϊκή δομή.
Αν παρατηρήσετε τα artworks της Blizzard, της Marvel, της DC και γενικά εταιρειών που υπερβάλουν λίγο, ποτέ δε ξεφεύγουν από κάποιους κανόνες αναλογιών....
Παρατηρούμε χαρακτήρες της Blizzard να είναι επιβλητικοί με μεγάλα άκρα και ώμους και το κεφάλι να φαίνεται μικρό...αλλά και πάλι δε χαλάει τον θεατή γιατί οι νόμοι των αναλογιών εξακολουθούν να τηρούνται.....
Επίσης, ένα σκίτσο μπορεί να έχει απίστευτα χρώματα, εκπληκτικές σκιάσεις και υφές αλλά και πάλι να αφήνει αδιάφορο αυτόν που το κοιτάει... Το σκίτσο χρειάζεται "κίνηση", να είναι "δυναμικό", για να γίνει ελκυστικό. Αλλά για να επιτευχθεί αυτό, θέλει γνώση ανατομίας και πάλι(μπροστά μας θα τη βρίσκουμε συνέχεια ότι κ αν κάνουμε ) |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ellorai |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 8:17 pm |
|
|
:: ANiME.oNe ::
Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07
Δημοσιεύσεις: 739
Τόπος: Στο Pigeon |
Και ας κάνω το ποδαρικό....
Αυτό το καιρό φτιάχνω αυτό...
θέλει δουλειά ακόμα αλλά δε θα το τελειοποιήσω(πέρα από τις εμφανώς ανολοκλήρωτες περιοχές).... απλά θα προσπαθήσω να βελτιώσω περισσότερο το επόμενο σκίτσο. Ωπότε any advice is welcome.... |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
kingkostas |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 10:42 pm |
|
|
:: ANiME.CoLLeCToR ::
Συμμετέχει από: 20 Απρ 06
Δημοσιεύσεις: 647
|
Wraia arxise na leitourgei to thema .
Loipon.
Ami:Σε ότι πρόκειται να χρησιμοποιήσεις προοπτική το σωστό είναι να κάνεις τουλάχιστον την γραμμή του ορίζοντα και το/η τα σημεία φυγής.
Το δευτερο βήμα είναι το πιο δύσκολο.Γιατί για να τοποθετήσεις οργανικά μοντέλα στον χώρο σε προοπτική προϋποθέτει να έχεις κατανοήσει καλά την ανατομία(δλδ τα βασικα σχήματα και στερεά του σώματος).Γιατι ειναι απλο.Σκέψου πχ ενα κουτί που θες να το τοποθετήσεις με προοπτική.Είναι ευκολο έτσι?Και είναι εύκολο επειδή πολύ απλα είναι ένα απλό και απολύτος κατανοητό στερεό.Τώρα σκέψου να έχεις μιά ανθρώπινη μορφή διαμορφωμένη απο απλούς κύβους.Τι λες, θα μπορέσεις να την τοποθετήσεις με προοπτική και μέσα στον χώρο?
Γιαυτό τον λόγο λεω οτι το σημαντικότερο βήμα είναι να κατανοήσουμε καλά το σώμα μας.Εγώ ακόμα και σήμερα μέρα με την μέρα προσπαθώ όλο και περισσότερο να κατανοήσω γιατί και πώς διαμορφώνεται έτσι κτλ.
Smaragdiα:Α συγγνώμη δεν το είχα σκεφτεί αυτο .Το άλλαξε o/η Carnival of rust(thnx) .
Λοιπόν ναι έχεις κάποιο δίκιο.Είναι παλιό το συγκεκριμένο το έκανα το καλοκαίρι αλλα επίσης έχω πολύ μακρί ταξίδι στην κατανόηση οπότε είναι λογικό να κάνω τέτοια λάθη thnx
JOURNEY 1-------->ELLORAI
Ellorai:Ο Ello βασικά είναι κοντά στην κατανόηση της βασικής ανατομίας.Αυτό που κάνει σε αυτό το σχέδιο να κρύβει την καλή του ανατομία είναι το rendering του και κάποιες λεπτομέρειες.
Εκανα 2 υποδειγματικά σχέδια με βάση το έργο σου ellorai.
Στο πρώτο χρησιμοποίησα τις γνώσεις μου ώστε να εντοπίσω τους όγκους και την θέση των σχημάτων.
Στο δεύτερο χρησιμοποίσα το περίγραμμα που δημιουργήθηκε απο το paintover και άρχισα ένα νέο rendering σε μια περιοχή.
Δώστε ερωτήματα και συμμετέχετε όλοι, γιατί όλοι ταξιδεύουμε μαζί σαυτόν τον ατέλειωτο δρομο
See ya
Edit by Ami: Spoiler tags on!!! |
_________________
[img]
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ground_zero |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 10:55 pm |
|
|
:: ANiME.LoRD ::
Συμμετέχει από: 18 Δεκ 03
Δημοσιεύσεις: 2281
Τόπος: Right behind you... Τώρα Βλέπω: Mesa sto myalo sou.... |
Poly wraio thema!
Thelw kai egw na veltiothw se kapoia pragmata, opws ton sxediamo proswpwn p.x.
San paradeigma dinw ena prosfato skitso mou:
Tha me endiefere na akousw symvoules gia thn veltiwsh twn mywn, twn xeriwn (apo karpo kai panw) kathws kai to proswpo to opoio den mou vghke omws to hthela...
P.S: Distyxws h ikanothta mou periorizetai mono se manga style sxedio opote apo mena mono tetoia na perimenete
Edit by Ami: Spoiler tags... |
_________________
www.finalfantasy-gr.tk
http://www.youtube.com/user/GamersOdyssey |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ellorai |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 10:56 pm |
|
|
:: ANiME.oNe ::
Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07
Δημοσιεύσεις: 739
Τόπος: Στο Pigeon |
Thanks for the info!!
H αλήθεια είναι ότι είχα παρατηρήσει κάποια προβληματάκια στην ανατομία(δε μιλάω για τις υπερβολές αλλά για συγκεκριμένα σημεία όπως ο ώμος...) αλλά για κάποιο λόγο βαριόμουν να το διορθώσω lol
Σίγουρα οι υφές που έχω βάλει έχουν κάποια προβληματάκια αλλά θα προσπαθήσω να τις βελτιώσω στο επόμενο artwork. |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
kingkostas |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 05, 2008 11:08 pm |
|
|
:: ANiME.CoLLeCToR ::
Συμμετέχει από: 20 Απρ 06
Δημοσιεύσεις: 647
|
Ok loipon
Ground_zero:Χαίρομαι που αποφάσησες να συμμετέχεις.Λοιπόν δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για το τι στύλ εικόνας πρέπει να ποστάρετε.Απλά πιστεύω πως για να βγεί καλό ένα ανθρώπινο μοντέλο πρέπει να ασχοληθούμε με την ανατομία που βλέπουμε κάθε μέρα(δλδ το σώμα μας).Οταν μετα μάθουμε και κατανοήσουμε το σώμα μας θα μπορούμε να κάνουμε μια πολύ σωστή αφαιρετική του απεικόνιση.Το σχέδιο που πόσταρες είναι πολύ ωραίο και φυσικά υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης αφού είπαμε οτι σχεδόν ποτε κατι είναι τέλειο.Αφού κυρίος για την ώρα σε απασχολεί το κεφάλι θα κοιτάξω στο επόμενο post να κάνω κάτι.(σορρυ για την καθυστέριση που θα υπάρχει, απλά θα προσπαθώ στις ελεύθερες ώρες να φτιάχνω ότι προλαβαίνω και σίγουρα με σειρά προτεραιότητας)
Thnx
Ellorai:Συμβαίνει σε όλους μας οπότε μην ανησυχείς .Ανυπομονώ να δώ την επόμενη δουλειά
see ya paides |
_________________
[img]
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Smaragdia |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 06, 2008 12:11 pm |
|
|
::Moderator:: :: Angel of Wrath::
Συμμετέχει από: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 641
Τόπος: Peiraus |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ami |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 06, 2008 9:27 pm |
|
|
::Moderator:: :: Digi-m0d ::
Συμμετέχει από: 25 Φεβ 08
Δημοσιεύσεις: 657
Τόπος: up up up <3 Τώρα Βλέπω: a bad bad boy. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ellorai |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 06, 2008 9:38 pm |
|
|
:: ANiME.oNe ::
Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07
Δημοσιεύσεις: 739
Τόπος: Στο Pigeon |
Ami έγραψε: Το έκανα χτες βράδυ...
Συγνώμη είναι από φωτογραφία, η οποία όπως βλέπετε είναι χάλια...
Αυτό με τα κουτία είναι μεγάλος μπελάς!!! Και δεν το έχω!!!!!
Θερμή παράκληση, χρησιμοποιείτε spoiler tags!!
Ευχαριστωωωωωώ!
Η δική μου παρατήρηση....
Το σκίτσο είναι αρκετά καλό αλλά από το γόνατο και κάτω δεν είναι σωστό(ακόμα και το πάχος του γονάτου είναι πολύ λεπτό). Επίσης το φανελάκι της θέλει κάποιες επιπλέον "αναδιπλώσεις" για να γίνει πιο ρεαλιστικό...... |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Smaragdia |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 06, 2008 11:28 pm |
|
|
::Moderator:: :: Angel of Wrath::
Συμμετέχει από: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 641
Τόπος: Peiraus |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ground_zero |
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 07, 2008 10:25 am |
|
|
:: ANiME.LoRD ::
Συμμετέχει από: 18 Δεκ 03
Δημοσιεύσεις: 2281
Τόπος: Right behind you... Τώρα Βλέπω: Mesa sto myalo sou.... |
Παράθεση: Καταρχας τα μανγκα παντα ζωγραφιζονται με καμπυλες. παρατηρησα οτι εχεις και ευθειεσ στο σχεδιο σου και αυτο το κανει σκληρο καπως. δεν του δινει οση ζωντανια χρειαζεται να δειξει.
Nah afto einai epiteides etsi, thelw oi xarakthres pou ftiaxnw na exoun mys apo "petra", alla gia ta dontia exeis dikio, dyskolevomai sto anoixto stoma kai den exw kataferei katholou ta matia opws tha hthela.
Ena akoma provlhma pou exw einai sta xeria apo karpous kai katw, dyskolevomai sta daxtyla kai afto einai kako otan thes na zwgrafiseis kapoion se staseis polemikhs texnhs... |
_________________
www.finalfantasy-gr.tk
http://www.youtube.com/user/GamersOdyssey |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
Ellorai |
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 07, 2008 10:48 am |
|
|
:: ANiME.oNe ::
Συμμετέχει από: 14 Σεπ 07
Δημοσιεύσεις: 739
Τόπος: Στο Pigeon |
Ground_zero έγραψε: Παράθεση: Καταρχας τα μανγκα παντα ζωγραφιζονται με καμπυλες. παρατηρησα οτι εχεις και ευθειεσ στο σχεδιο σου και αυτο το κανει σκληρο καπως. δεν του δινει οση ζωντανια χρειαζεται να δειξει.
Nah afto einai epiteides etsi, thelw oi xarakthres pou ftiaxnw na exoun mys apo "petra", alla gia ta dontia exeis dikio, dyskolevomai sto anoixto stoma kai den exw kataferei katholou ta matia opws tha hthela.
Ena akoma provlhma pou exw einai sta xeria apo karpous kai katw, dyskolevomai sta daxtyla kai afto einai kako otan thes na zwgrafiseis kapoion se staseis polemikhs texnhs...
Το στόμα φαντάσου το σαν ένα "ξαπλωμένο" D πάνω στο οποίο θα χτίσεις το σχήμα και τη μορφή του(Όταν πάω σπίτι θα κάνω ένα πρόχειρο σκίτσο σχετικά με το τι εννοώ και θα το ποστάρω). Όταν ανοίγουμε το στόμα, η κάτω γνάθος είναι αυτή που κινείται προς τα κάτω και όχι η άνω προς τα πάνω... Δλδ το κάτω χείλος παραμορφόνεται (τεντόνεται) περισσότερο παρά το πάνω. Δες manga και comic και παρατήρησε πως αναπαριστούν σε προοπτική τα κεφάλια όταν το στόμα είναι ανοιχτό. |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|